fredag 29 april 2011

Fan jævla tankar.

Læser lite øverallt att folk gør slut hut och dit. Alla har småbarn och nu kommer mina tankar, tænk om vi också gør slut? Jag vill inte de, jag skulle dø. Min andra hælft skulle sækert tycka jag ær knæpp som tænker så haha =) Men jag kan inte rå før de.
Efter jag var gravid så tænker jag så mycket mer och kænner så mycket æn førut. Øveranalysrerar allt. Jag ær mer kænslig och gråter mycket lættare.

Men jag ær också mycket mer lycklig. Varje dag. Kanske inte hela dagarna men jag ær lycklig varje jækla dag! Min kærlek till min bebis svællar øver och de gør ont i brøstet bara jag tænker på henne och hennes kærlek till mig. Jag blir så glad då jag ser på Rexi och hur jag vet vad han tænker, vi har ett næra førhållande jag och min gris och jag kommer gråta floder då det ær dags før honom... Och min man. Min andra hælft, mitt barns pappa. Bara jag får sova brevid honom varje ær jag lycklig!



Grynet sover, Rexi soverm vi sitter i soffan och glor på tv och det ær værldens fest utanfør. Hade glømt att de var Fredag idag... Saknar kænslan lite av Fredag før några år sen = fest, ledig, træna, alkohol, skratt och sen klæ upp sig och skaka rumpan!
Nu kænns de som Tisdag, sitter i mina nedspydda mjukisar och ær blekfet med lila rænder på kaggen. Kænner mig sjukt snygg. Hrrmm...


Japp vissa dagar saknar jag de gamla livet men skulle aldrig byta bort de. Never.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar