fredag 29 april 2011

.

Lusten att blogga førsvinner titt som tætt... Nu har næstan alla træd fårr grøna løv, folk går i solglasøgonen och linnen, några ligger på backarna och solar. Åh sommaren børjar komma igång =D Samtidigt som jag undrar, jobbar inte folk?! Herregud jag har aldrig kunnat vara ute kl 11 på en Torsdag førmiddag och vara ett gæng øver 20 år och bara ha de gøtt i solen! Jag jobbade. Næstan hela tiden. Men nu ær de skønt att vara ledig med lilla Grynet och Grisen och gå runt och njuta =D


Imorn ska vi flyga. Ja ni hørde rætt. FLYGA! Vi ska på konfirmation på Søndag så vi åker imorn eftermiddag och kommer hem på Søndag kvæll. Varit nervøs længe nu, tænk om hon får ont i øronen? Gråter nonstop (folk hatar de, æven jag)? Måste jag amma hela vægen (gubben har skræmt upp mig)? Åh herregud tænk om jag måste amma i kyrkan eller ænnu værre, under talen på middagen?!?


Lillan tuggar på allt nu, speciellt mitt finger. Vart fan har jag lagt bitringen!?

1 kommentar:

  1. När jag flög med Vincent så va jag inställd på att han skulle gråta MINST på start och landning. Men han grät INGENTING! bara se till att dom suger på något under snart o landning. Som amma,flaska med vatten,napp. så ska de vara lungan..!:) Det kommer gå super,!

    SvaraRadera