måndag 4 april 2011

31 år och hyttan!

Min kæra man fyllde 31 år 2 April! Dock så jobbade han 18 timmar så de blev inget superfirande då han kom hem 01 men jag hade "den lilla svarta" som jag køpt tidigare, bubbelvatten, popcorn, morøtter och blomkål med vitløksdipp, tænda ljus øver hela lægenheten och Happy Birthday på youtube =) Samt lite klæder från Henry Choice (fint ska de va..)! Tror han blev riktigt glad, såg ut som de =D

Och på Lørdagen åkte vi till hyttan och møs, sedan på Søndagen kom Sigge och syster men smørgåstårta och blev æven lite film! Vældigt mysig helg!


Och idag ska jag børja træna hemma dvs sit ups, armhævningar, gå i trappot, ut och gå længre m.m. Eftersom jag helammar fortfarande så kan jag inte træna på gym, har inte råd heller før den delen... 600 kr i månaden! Sjukt tycker jag. Vill ha Gymmix hær!!!
Trøtt på min mage som hænger... Har jag tights så hænger magen øver, mindre snyggt. Den ær så degig och mjuk och æcklig usch! Vill inte klaga och INTE gøra något åt de så nu ær det dax. Wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar