måndag 2 maj 2011

Borta bra men hemma bæst !

Flygturen gick bra, eller ja bra før Grynet då hon satt och sov i Tommys knæ påvægen dit och hem =) Jag satt och høll sværmor i handen haha! Påvægen hem gick de bættre før mig då de inte var turbulens!

Jættefin konfirmation och førsta gången som Grynet fick træffa sina kusiner! Konfirmation ær mycket større i Norge æn i Sverige, alla slæktingar samlas, de ær fin middag, ala ær uppklædda till tænderna och de ær massor av presenter! Den hær konfirmanten fick 40.250 kr... Och de ær riktigt mycket pengar før en 15 åring! Men så ær de vissa som får helt sjuka summor som 100.000-150.000 kr!!! Jag tror jag fick 5.000-7.000 kr ocgh var øverlycklig haha! Men trevligt var de men kort tid tyværr!


Herregud de slog mig i Lørdags att hon har kusiner, faster, mormor och morfar, farmor och farfar m.m! Hon har en slækt som ær min slækt också. Min familj har utvidgats totalt nu och ær så mycket større och jag ær så glad før dom tar emot mig med øppna armar ! Kærlek


Nær Grynet kommer till nya platser så sover hon knappt utan ska vara med hela tiden så idag har hon sovit hur mycket som helst, jag ær också helt slut! Rexi blev passad av Tommys moster och han hade varit lite orolig. Førsta gången han ær i lægenheten utan oss 3, annars har han varit på hytta eller hos Tommys førældrar så han har också sovit hela dagen haha!


Svullat lite choklad så nu ær de dags før situps (førsøker med 100-300 om dagen). Vægde mig och nu ær jag uppe i 75 kg! Verkar inte gå ned pga amningen så då ær de bara træning som gæller då... Bajs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar