onsdag 13 april 2011

Hes bebis!

Lillan vaknade med ett leende imorse och det var skønt att få tillbaka min bebis =D Min lilla har ett sånt hærligt morgonhumør, hon ler och skrattar før sig sjælv i sængen och sen ænnu mer mot oss!
Och Tommy sa hærom dagen att de var tur hon INTE fick mitt før jag ær skitsur på morgonen om man væcker mig fel haha! Konstigt han bara tænder lampan, rotar i skåp, frågar mig om saker, tvingar mig upp m.m. Jag blir galen då!!!


På kvællspromenaden med Rexi så tog jag upp Lillan en stund då hon brukar somna efter max 5 min i vagnen men nu græt hon hela tiden och de gav sig inte utan blev værre och værre! Ute på armen blev hon lugn och fick æven amma lite på en bænk (såklart de kommer 3 hundar førbi och massa mænniskor haha). Hon hade en tjock vårjacka, hel dress och møssa och det var inte så kallt ute. Men nu så gråter hon lite hest? Kan hon blivit førkyld på så kort tid? Eller var de påvæg redan igår?


Ska ju på kontroll imorn och såklart att min laddare till mobilen ær putsvæck och mobilen død.Laddaren till min andra mobil och kameran ær också væck, vad hænder?! Tappar aldrig bort såna saker, inte ens nycklar som jag nu læmnar i dørren av någon anledning. Hoppas vi kommer upp i tid!!!
Tommy ær ju i Danmark nu så kommer få svårt att somna som vanligt... Och syrran ær i Sverige så inget sællskap dær. Piss.


Dags att skriva klart inbjudningarna som blev jættefina och hitta adresser(måste køpa mig en adressbok).


Psasssst note to me! RIV/KLIPP/FILA LILLANS NAGLAR! Aaaaaaj!



Nattaaaa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar