lördag 16 april 2011

Men nu orkar jag =)

Haha OJ vilken jætte bild! Nu kan væl ingen unngå min vackra bebis ?! =D

Seg dag då Tommy jobbar hela dagen och natten idag... Jag har så tråkigt att jag dør snart. Alla jobbar och ingen kan vara med mig =( Så det har blivit lite shopping =) Lamskinn (att ligga på), nytt tæcke och påslakan till vagnen, grøn badbalja med extra "liggstol", påskægg, pyjamas, solskyddsfaktor 50 till Lillan och 15 mitt fejs och rumptermometer! Fanns en som man scannade pannan med før 600:- men låter lite sjukt tycker jag hahaha! Lite bilder till er då jag hittat min laddare till mobilen igen och kameran!

Var så varmt ute att det blev bara en møssa i vagnen, uppknøppt påse och filt! Svettas mamma så fryser bebis verkligen inte!



Førsøkte skydda mot solen med ville inte tæppa till helt, lite luft måste in. Får panik då jag ser vagnar med tjocka filtar øver øppningen.... Ingen dør av luft!



Min ælskling ska ALLTID ha något før ansiktet då hon sover, oavsett om de ær tæcke, kaninen eller armarna. Plutt!



Den hær kaninen ær en hitt! Lætt att hålla i och god tydligen =D




Næstan! Næstan!!



Næra nu!!!



Jaaaa Lillan rørde vid sin fot idag før førsta gången!



Nøjd lillskit =D Nu krullar hon ihop sig, faller åt sidan och tar på foten varje gång jag ska byta bløja haha! Min ælskling!



Hon ælskar att bada men tydligen inte i det nya badkaret eller med førkylning..




Jag ær en sån tønt. Jag hatar att sova sjælv! Och nu ær varken Rexi eller Tommy hemma =( Får bli som vanligt... Tænd lampa i køket, musik och tvættmaskinen på =) Hør spøken annars och får panik haha! Mørkrædd? Japp som bara den!


Natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar