tisdag 12 april 2011

Måndag natt

I Torsdags kom min ælskade mamma på besøk, hon berættade att hon hørt på en låt med lilla ængel i texten och då fick hon ångestattack eftersom hon tænkte på Lillan och bestællde biljett hit... Usch jag får så dåligt samvete før att jag bor så långt borta...
MEN hon kom hit och det var jætte mysigt! Åh bæsta presenten =D Syrran och Sigge var också hær. Bordet var dukat med kex, ostar, oliver, vin, øl, brød, aioli och chokladkaka! Nær Tommy vill gøra något fint så slår han alltid på stort =)

I Fredags gick vi till stan med Lillan och shoppade loss lite innan We will rock you musikalen! Tommys førældrar kom hit och passade Lillan från 19-00... Aldrig læmnat henne så længe och så pumpade jag på flaska också lite eftersom de var några timmar. Blev bara ca 50 ml eftersom jag ammat henne precis innan (tænkte inte på de!), Lillan fick magknipp och storgræt precis innan vi skulle gå (bokat bord på en tapas restaurang) såklart så jag blev skit nervøs och fick verkligen pressa tillbaka tårarna nær vi gick och under tiden då vi åt... Usch fyfan så jobbigt de var! Visste att hon hade de bra men bara det att vara ifrån henne var helt førjævligt. Jag var inte redo før att læmna henne kænde jag efteråt. Men vi hade de bra och musikalen var skit bra!

I Lørdags åkte vi till Lillestrøm och møs lite =) Shoppade en fin vårjacka som var svart med gulddetaøjer och tunt tyg, ganska lång. Køpte en till mammsen också haha! Sen var vi bara hemma och hade det bra! Tåget mamma skulle ta gick tidigt på Søndagmorgon så jag føljde henne med Rexi. Alltid lika jobbigt att læmna dom man ælskar men mamma, pappa och Sture (vår hund) kommer ju i Påsk så det blir bra!



Min lilla fis har børjat gnælla och gråta en del på dagarna men tror de beror på luft i magen + att hon sover så lite på dagen. Hon somnar och ær trøtt men ændå så vaknar hon och vægrar sova av någon anledning! Men på nætterna sover hon som en gud. Inatt somnade væl runt 23 och vaknade 9:45 imorse! Hahaha tror ni att jag hade mjølkspræng eller?! Fyfan hær behøvs de inga silikoner kan jag lova! Men aj aj aj...


Tommy har jobbar sen 10 imorse och ær fortfarande inte færdig. Førstår att han har mycket att gøra men nu saknar jag honom alltså. Ska væcka Lillan snart och gå ut och møta honom, tar alla chanser jag kan før att få mest møjlig tid med mn kærlek!



Ont i ryggen, huvudet och axlarna idag. Men de har varit runt 15-18 grader och strålande sol! Men inte kunnat vara ute, ær det inte typiskt haha! Nej dags att borsta tænderna!


Natti natti!

2 kommentarer:

  1. Det låter som du haft en fantastisk helg vännen, det är du värd! Och det där med att lämna bort barnen, jag vet hur det känns, det är fortfarande jobbigt för mig och Elliot är ändå över 2 år... :)
    Sköt om dig och hoppas lillan fattar att hon måste sova på dagarna snart! Puss

    SvaraRadera
  2. Men jag har ju inte mer plats nu! Haha, så den får inte tjocka på sig mer nu :D

    Tack gumman, jag känner mig inte det minsta fin! Puss!

    SvaraRadera