lördag 27 november 2010

Tidig Lørdagmorgon!

Blir en lång dag idag... Somande efter kl 2 då Grynet bestæmde sig før att røja jærnet dær inne nær jag skulle sova, jæklar vad stark den lilla har blivit! Gjorde riktigt ont flera gånger och rætt som de var fick jag skit ont i ryggen så de strålade ned i benen! Och så vakna jag såklart innan kl 6, kunde verkligen inte somna om och varit vaken sen dess.
Så har hunnit gå ut en promenad med grisen, varit i kællaren och hæmtat julpynt (det lilla vi har), handlat lite, ætit frukost och kørt igång tvætt och torktumlare =)Så blir de jobb snart... Vad har ni hunnit med denna Lørdagsmorgon?



Æsch børjar bli lite trøtt nu såklart hehe!


Ska se om jag får upp lite julpynt ikvæll =) Tommy vill bara ha adventsljus men vi har så lite julpynt... Tommy ær tråkig med de, jag vill ha hur mycket som helst medans han inte vill ha något haha! Men nu ska jag faktiskt bestæmma att de mesta går upp ikvæll! Så det så =)


Kanske blir lite bilder ikvæll?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar