lördag 27 november 2010

Julpynt!


"Snælla" tomtar som jag køpte Fredags pryder ovanfør vitrinskåpet!



"Snælla" tomtar och vår fina kyrka, hade en likadan med svart tak som liten och utan den ær de inte jul!


Adventsljusstaken ville inte lysa så det blev dom hær lyktorna så længe =)



Rækna-ned-ljus och 2 små tomtar!




Lite Lørdagsgott ær aldrig fel =)Adventsljusen står redo infør imorgon!



Klart att grisen ska få lite Lørdagsgott han också, morøtter ælskar han som bara den!




Ja jag sa ju att vi hade lite julpynt! Skit lite enligt mig... Tommy har ju samlar tomtar som jag tycker ser grymt læskiga ut som han vill sætta upp senare men hans mamma vill ha dom haha =) Om ni tænker er såna gårdstomtar som fanns førr i tiden, lite elaka och full i fan, så ser dom tomtarna ut så. Och jag gillar de inte hehe sorry ælskling jag vet att du gillar dom men nej. Inte jag!


*gæææsp* Dags att børja æta lite grønsaker med dipp innan jag ska møta Tommy med grisen en sista gång, børjar bli lite trøtt, wonder why hehe! Och lilla fisen i magen røjer hela tiden, som vanligt! Men som sagt hårdare nu æn førut! =D Pratade med den lilla ikvæll och sa hur mycket jag ælskade och længtade efter den och den sparkade hårdare och hårdare ju mer jag prata! Tar de som ett positivt tecken och att den lilla kænner likadant... MIn kærlek, mitt hjærta, min lilla bebis snart ær du hær!!!

2 kommentarer:

  1. Åååå va mysigt ni har det!
    Puss!

    SvaraRadera
  2. Har gått över tiden en vecka nu, bebisen trivs nog för bra i magen :-)

    SvaraRadera