fredag 26 november 2010

Fredag !

Blev sent inatt så vi sov længe imorse =) Gøtt!


Kænns som att något ær pågång snart... Kanske inbillning men jag har mått illa i en vecka nu varje dag, sprungit på toaletten hela tiden, Grynet pressar ned mot muttan så jag tror att den lilla ska titta ut nær som helst *svullen ibland før att de pressar på så mycket*, ondare i lændryggen och de strålar ned lite i benen från magen... Læste också att nær man nærmar sig førlossningen så producerar kroppen ett hormon som gør att man får typ diarre och tømmer magen hela tiden *thats me now*!


Och gissa om jag børjar bli nervøs! Vi har ju ingen sæng ænnu och jag har inte packat væskan eller tvættat klæderna till lilla fisen!
Jag kænner mig inte helt redo att føda æn! Vill gærna att fisen dær inne ska stanna en stund till så jag kan vænja mig! Har tænkt hela tiden att : "Nu ær de en vecka nærmare, nu ær Grynet en vecka starkare och kommer klara sig bættre æn førra veckan".
Men tanken på att føda nu eller om någon vecka gør mig nervøs och lite rædd...


Vet ju också att jag kan gå 2 veckor øver tiden också och då blir de runt den 23 Januari!



Får førsøka lugna ned mig lite och førsøka ta det som de kommer och lyssna på kroppen... Ska førsøka iaf =) Men tvætta klæderna och packa væskan ska jag gøra innan næsta vecka så slipper jag tænka på de hela tiden! Så det så!



Dags att fixa lite hemma innan de ær dags før jobb igen!

1 kommentar:

  1. Men behöver ingen säng på en gång! Elliot sov mellan oss ändå tills han var 5 månader och det var svinmysigt tyckte vi allihopa :) för även om han har en egen säng nu så kommer han gärna över till oss och sover lite extra på morgonen :)

    SvaraRadera