onsdag 24 november 2010

Blandade tankar

Min lilla gris har inte velat æta på några dagar, får lura i han mat med de går ju inte alltid... Han åt frukost imorse och sen ingenting mer, maten tar jag bort och då går han dit och ser på mig med stora ledsna øgon och då tar jag ned maten igen men æter han? Nej då.
Undrar om han bara trøttnat på maten eller om han ær sjuk? Han har sovit vældigt mycket dom sista dagarna men så fort vi kommer ut i kylan så piggnar han till och skuttar omkring som ingenting! Men då vi kommer in så lægger han sig direkt, som nu... Vad gør man?



Køpt 6 st 1,5 liters Coca Cola på tillbud, kampanj, rea? Vafan sæger man jag har glømt haha! Och så fort jag dricker cola så får jag massa finnar, så jækla irriterande... Kanske druckit før mycket...



Fått en låt på huvudet, som alla andra sækert hørt men den ær så bra! Haha jag tycker de ær så skønt med total ironi ibland =)




Stædat lite och fixat hemma, nu ska jag ringa min stackars sjuka karl och se nær han kommer hem. Vill gærna møta honom med grisen nær han slutar sent eftersom de ær så mycket knarklangare længs ælven! Men idag har polisen jobbat hårt =) Dom har åkt fram och tillbaka hela kvællen och tagit knarklangarna! Wihooo! Du ser sækert 10 st på kanske 10 min och man blir så førbannad att de sker precis utanfør ens dørr,nu hoppas jag att de blir bættre snart! HEJA POLISER!!!! =D
Ær både polisbilar, patrullerande polis, ridande polis och motorcykelpoliser på gångbanorna så det ær helt underbart! =)


Dags att vika lite tvætt och hoppas att jag inte får halsbrænna... Kænns surt långt bak i halsen men de kommer aldrig, tur? Blir jæmt så då jag æter klementin, vilket jag gør hela tiden før att inte bli mer førkyld!


God natt på er!

2 kommentarer:

  1. Haha, skön video :)

    Gud så fin, go å rund du r nu! Jag är avis! :D Sköt om dig. Puss å kram!

    SvaraRadera
  2. Ja, måste vara nått sånt. Däck blir ofta mer värda när man vet att det är mina liksom ;)

    Bilder finns nu! Puss <3

    SvaraRadera