fredag 26 november 2010

Mysbilder v. 33+4





Lovade min bæsta væn Nathalie en mysbild på magen så hær kommer några =)
Eftersom Tommy jobbar (alltfør) hårt denna veckan så myser jag och Grynet sjælva medans Grisen ligger i sængen hehe!
Børjat med kex igen då jag jag børjar må illa lite hela tiden och ja jag ska sluta med klementiner också! Men inte idag =) Såååå gott ju! Men vill inte få sura uppstøt, kommer nog komma snart om jag inte slutar.


Ja jag kom på varfør han inte æter, stackarn ær førkyld =( De rinner ur nosen på han och den ær varm. Dærfør sover han så mycket... Hoppas han blir bra snart, ska førsøka ge han lite næspray men sist vi førsøkte så brottades vi och ingenting kom i nosen haha så får se hur de går denna gången =)


Var ute i jeans igår med grisen och tror ni inte på faan att jag førfryser lårena!? Satan va ont de gør! Længs hela utsidan av låren från rumpan ned till knæna... Typiskt! Så ikvæll blev de leggings och 2 par mysbyxor nær jag gick med grisen men ændå så gjorde de ont =( Duschat varmt och har varma byxor, vad mer kan man gøra?


Usch nej nu blev jag trøtt... Hoppas Tommy ringer snart så jag kan møta han med grisen en sista gång så jag får sova længe imorn =)! Nu ska jag spela Angry Bird (jepp beroende av de, hihi så roligt ju)!


God natt på er!

1 kommentar: