söndag 14 februari 2010

Nämen titta!

Kom på nu efter att jag varit ute med Rex nyss att jag inte ätit något idag så nu ska jag göra fiskpinnar med ris och remuladsås =) Mums! MEN! För några dagar sen så hittade jag några pepparkakor som jag gjorde i December och dom är fortfarande goda! Tommy tyckte dom smakade gammalt men han tycker att nybakat bröd som är 1 dag gammalt smakar gammalt så han ska man inte lyssna på =) Tänkte äta upp dom så har jag inget hemma som man småtugga på! Smart va? =)



Hädan efter (man säger så men hur stavas de?!) ska vi inte ha något skit hemma utan bara torkad frukt, nötter, frukt, såser, ägg, gräddfil, fullkornspasta och ris, grönsaker, fisk, kött och kyckling. Det är allt! Tommy vill säkert ha potatis också så kan han väl få de... =)


Städat hela lägenheten nu och snart ner i källaren! =D Ska ta upp min engelska bok också och börja läsa. Länge sen jag hade på musik, tända ljus, rökelse och bara läste ihopkurad med filten i soffan !


Dags för maaaaat!

Hade bra

1 kommentar: