onsdag 10 februari 2010

Trååååkigt!

Var hemma från jobbet idag, vaknade med migrän och har inga tabletter. Och Tommy jobbar från 8 idag. Pratade med honom och han sa att han kanske blir så sen som 2 inatt! =( Fyyyy! Han borde inte få jobba så länge...


Ska nog ner i källaren och ordna lite, har några hårda julkartonger som passar bra till lite ömtåliga saker som julpynt m.m! Rex och jag har bara legat inne hela dagen så någon nytta måste jag göra iaf! Ska äta först och ut med Rex innan!



Hade bra...

3 kommentarer:

  1. Meh, har ni julsakerna kvar? :P ioförsig fick ni inte upp dom i tid heller hehe!!

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag kommer skriva mer inlägg om vad jag har i håret och allt sånt, snart. Du kan ju kika in ibland om du vill och titta under kategorin "no poo", det är där jag lägger sånt. Men jag kan väl säga att jag tvättar håret med ägg och kroppen med socker XD Kram :)

    SvaraRadera
  3. Jag tror hon klarar det! Vi håller tummar och tänder ljus!

    SvaraRadera