onsdag 17 februari 2010

En vanlig Onsdag

Jadå, vattnet i Oslo har inte blivit renat sen i Måndags morgon och jag blev dålig på Tisdagen... Fortfarande dålig och vet inte om de bara är vattnet eller magsjuka också fast åt andra hållet om ni fattar! Har iaf inte mått något vidare alls och knappt kunnat äta något, men nu gör jag mig en pirog för jag är döhungrig! Vill inte laga mat om de visar sig att jag inte kan äta ändå. Och Tommy får mat på jobbet så tyck inte synd om honom =)




Måste kanske byta jobb för att tjäna mer pengar. Känns inte bra för jag älskar att vara där... Men de känns värre att Tommy ska betala mycket mer än mig hemma också! Men får lön på Fredag iaf! =) Ska handla mig lite fint =D Fått så himla mycket fint och väldigt mycket romantiskt stil! Jag tänkte på de idag, alla har verkligen en stil som dom gillar bäst och håller sig till. Jag har ingen stil, jag kör lite av allt men... Jag vill ha en fin stil som jag passar i men jag vet inte alls vilken! Det löser sig nog, har ju några år på mig att testa mig fram =D



Näe nu är de dags för lite mat!

Hade bra

1 kommentar:

  1. Meh, skickade precis en kommentar som inte kom fram. jag skrev hur som hellst att jag är en trogen läsare och du ser att jag är följare till din blogg här till höger. Mysigt det lät med FrasseRexibajs. jag måste träffa honom snart! pusspuss <3

    SvaraRadera