lördag 6 februari 2010

Rosie roses nya blogg!

Ja som ni ser har jag nu en ny blogg då den andra var full av virus! Fick hjälp av en söt tjej med utseendet på bloggen men hennes data fick virus sen så fick nog de av henne, utan att hon visste om de!

Så nu är jag här istället =)


Tittar på Melodifestivalen nu och hahahaha vad stel Dolf Lundgren är haha! Men roligt att han sjöng =) Och vad många sjunger surt, fyfan! Att dom ställer upp... Jaja!


Ska duscha Rex nu och sen mig själv! Är brunett nu så ska se om jag kan lägga upp en bild senare! Fått mycket fina ord och några tycker jag passar bättre i brunt än i blont, aaa kanske de!


Nu gick Ola vidare, tjohooo den var bra tycker jag! Hahaha tänker på dig Nutta med texten =D


Nej nu går jag in i duschen!



Puss krsm Hade

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar