söndag 7 februari 2010

Party Oslo!

Eftersom jag duschade oss så sent så blev de en sen sista tur =)Vill inte gå ut med Rex när han är lite blöt för han blir så lätt förkyld haha! Det är faktiskt sant, vi har haft honom sen December och han har väl varit fökyld 4-5 gånger redan! Näsan rinner och han blir så slapp och sover mycket! Hehe stackarn =)


Varit ute mellan 23:30 och 00:30 och jävlar vad de partas ute! Hahaha de dundrar av basen nästan 20 m ut i asfalten och in i mitt bröst vid ett uteställe och i alla hus som jag gått förbi! Lite roligt faktiskt fast man är nykterist och inte ska festa hihi!
Så roligt att se och höra olika människor som är fulla och ska ut =) Både jag och Rex tittar och lyssnar!



Han är så fin min lilla bajs! Ja till er som inte känner mig så bra så blev jag och min norska karl tillsammans förrförra året på sommaren och jag flyttade hit på hösten. När man är nykär så ska man ju vara lite fin och lukta gott med body lotion, parfym dränkta tvålar m.m och vi mös och jag hade smörjt in mig och hållt på så jag luktade verkligen gott! Och Tommy snusa på mig och lukta och så sa han : Åh älskling, du luktar *sniff sniff*, du luktar BAJS! Och jag var så beredd på att han skulle säga gott så jag fick riktigt skrattanfall som varade hela natten och sen dess säger vi bajs som smeknamn =) Och eftersom Rex är med i familjen så blir de Rexibajs såklart!



Nu tittar jag på norska Melodi grand prix som de så fint heter här med syrran! Hon sover här från Torsdag till imorn då hon åker till Sverige.


Rex blir lite svartsjuk på datan så han försöker få min uppmärksamhet hela tiden när jag på datan! Så jävla frustrerande när han ställer sig i soffan eller försöker bita mig i armen eller benet för att jag ska reagera! Några förslag för att jag ska få honom att sluta med de?


Tror han är lite beroende av hundben, som han är allergisk mot. Provat några olika men han kliar av dom alla! Men får han inte ben blir han helt omöjlig! Då hoppar han och biter och lyssnar inte ett ord, men så får han ben och då blir han kolugn och lyssnar hela tiden? Köpt andra leksaker till honom men dom biter han inte på om jag inte leker med honom med dom.


Oj vad klockan går! Inte för att jag ska sova men ni orkar nog inte läsa allt hahaha!


Hörs imorn folkens! God Natt och sov gott

1 kommentar: