söndag 14 februari 2010

Alla Hjärtans dag!

Tyvärr så jobbar Tommy hela helgen och idag också på Oslo Fashion Week Award så han kommer hem ikväll! Men de gör inget, vi får mysa ikväll! =D Vi är kärleksfulla och säger att vi älskar varandra varje dag faktiskt så vi behöver ingen speciell dag för kärlek ! Men de kan vara mysigt ändå hahaha! Vi, människan alltså, behöver en dag som det bara ska vara kärlek!



Jag skulle ju städa källaren men jag orkade inte hahaha! Så får göra det idag!


Jätte fint väder ute, så soligt så jag fick använda mina solbriller igen =) På Söndagar så kommer hela Oslo ut runt Akerselva! Alla är ute och går, cyklar, springer, går med barnvagn och hundar! Jätte mysigt =) Synd att Rex ska leka med alla hundar han ser och jag måste ha han på vänster sida för han hoppar när han inte kommer fram så folk blir rädda. Jag står ivägen såklart så han kommer ingenstans och jag säger ifrån att han hoppar för att han vill fram och leka men ja. Folk har fördommar ändå tyvärr.




Åååh det känns som vår ute! Fått massvos med vårkläder i butiken nu och jag vill ha lön så jag kan köpa kläder =D Har sån vårkänsla nu haha! Jag behöver inte ha 2 par byxor när jag går ut längre (bara på natten) men jag måste nog ha min vinterjacka någon vecka till tror jag. Iskallt ute men ingen vind och de snöar inte! Har nog inte gjort de på någon vecka. Men de ligger kvar ändå.




Blivit lite Cola beroende tror jag. Blir sur o grinig och får huvudvärk om jag inte får cola så ska sluta med de. Likadant fet mat som de blivit en hel del av nu... Haha Tommy påpekade att vi måste sluta med Cola och chips annars kommer vi att rulla ut ur lägenheten! =) Så ja det ska vi faktiskt göra nu! Ska se om vi kan åka till SmartClub imorn kanske och storhandla!




En bild säger mer än tusen och den bilden förstörde min morgon




Ha en bra Alla Hjärtans Dag!

1 kommentar:

  1. Nä du lilla Råssi, cola e inte bra att bli beroende av, det får du styra upp! :-)

    SvaraRadera