torsdag 18 februari 2010

Lilla vännen...

Stackars bajsen, Tommy har så ont i ryggen nu igen efter att han riggade igår så han har legat sen kl: 20... =( Tycker verkligen inte om när han mår dåligt. Och Sen vi kom in så har Rex legat brevid honom i sin säng hela tiden, han vill vara med pappa såklart !


Ja dom säger mamma och pappa här, inte husse eller matte =) Ganska mysigt! Tommys pappa säger alltid : Ska du komma till bestefar!? Och så går han alltid upp i slutet av meningen, typiskt norskan! Bestefar betyder farfar eller morfar hehe! När jag säger: Gå till pappa, så går Rex till Tommy haha! Och när han inte ser Tommy om vi ska möta honom ute så säger jag : Ser du pappa? Och då letar han =)


Träffade en annan hund idag som heter Amadeus, ser ut som en blodhund med dom hängande ögonen, långa öron men han är mycket mindre och har väldigt korta ben! Han kan nästan gå under magen på Rex! MEN jävlar vad tuff den hunden är hahaha han brottade ner Rex på två röda (Rex jucka på honom för att försöka dominera och Amadeus tog ner hononm sen och jucka på honom haha)! Så jäkla kul att se en så tuff hund som ger tillbaka på Rex, vill inte att han ska bli för tuff heller. Han ska hålla sig på mattan och de gör han också genom att träffa så många olika människor och hundar också =)




Fått lön idag! Yeeeey! Köpte nya jeans (stretch pinsamt nog men bara atr gilla läget så länge haha) och tröjor, linne, lång cardigan och lite smycken! Skönt att uppdatera garderoben lite =) Måste slänga en hel del som jag inte använder längre. Ska nog göra de på Lördag! Blir så lycklig av att shoppa och se alla fina kläder haha!


Åh är hungrig... Men ska lägga mig istället! Inte så trött men kan vara skönt att somna innan 2 någon gång =) Nu kom Tommy upp så ska prata lite om Amadeus med honom hihi!



God natt på er

1 kommentar:

  1. Haha, är det bra eller dåligt?
    Och, jo jag ser ut som en kassler, du ser det bara inte på videon! Men dubbelhakorna syns tydligt ;)

    Åh, jag skulle också behöva shoppa! Va avis jag blir! :D PUSS

    SvaraRadera