torsdag 22 juli 2010

v.16+1

God kväll / natt kanske?


Igår hade jag sån jävla migrän att jag låg ned hela dagen. Fyfan för att min migrän har blivit värre =( Och inga tabletter att ta.
Ska ringa doktorn imorn för jag tror att jag kanske har urinvägsinfektion(lika kissnödig innan jag går som efter, svider upp till magen också) så då ska jag fråga om migräntabletter!


Ja da igår så var de 4 månader =D Så glad så glad!!! Och magen har minskat =( Svullnaden som minskar enligt några men känns lite tråkigt... Jag vill ha min mage tillbaka! Hihi men den kommer nog, tror ni inte?



Har fått Tommys gamla Iphone! Hahaaha ja jag vet, jag som är den mest tekniska personen men de har gått ganska bra! Lätt när man får vist för sig flera gånger =) Jag kan skicka sms, ringa, gå in på internet och de bästa av allt! SPELA SIMS!!! =D =D =D =D =D =D =D =D! Tommy börjar redan ångra sig hahahhaha!


Just nu är de reprisen Allsång på Skansen, chokladbolle och the ! Juste vi har handlat lite grejer på Ikea så nu har vi förändrat lite hemma, vilket är jätte skönt och de blev så fint! Bilder kommer när jag orkar och kommer ihåg =)



Puss och god natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar