söndag 11 juli 2010

Regnig Söndag och ensam!

Ja som ni märkt är jag kanske inte så jätte duktig med tekniken för nu kan jag inte ladda bilderna från kameran till datan... Försöker lösa problemet = Tommy fixar de sen!


I Fredags efter jobbet så åkte Tommy och jag motorcykel till hans väns hytta för att hjälpa han med en båt som krånglat. Var jätte mysigt (jag och frun i huset shoppade och mös i staden medans pojkarna jobbade) och de gick bra att åka motorcykeln! Sista gången tror jag innan magen blir för stor =)


Köpt mina första mammabyxor nu! Eller 2 shorts och 3 byxor =) Så tråkigt att bara gå i tights när de regnar tex... Som idag. Det bara öser ner, usch!



Och just nu dör jag av hunger! Ätit 2 påsar med nudlar+ gräddfil/römme (som jag blivit lite besatt av) men jag blir inte mätt. DÅligt med näring jag vet men de är så gott =)

Och jag har fått kommentarer att vara försiktig med att inte lägga på mig för mycket sen när jag verkligen växer och blir större?!
Jag har gått upp 3 kg och bara på magen, alla byxor passar förutom runt magen och brösten såklart men vafan? Om jag är hungrig så äter jag. Äter jag inte så mår jag sjukt illa, blir yr, får ont i magen och blir dålig. Ska jag behöva oroa mig för att Grynet mår bra, är friskt, om de är 1 eller 2 m.m. + att jag kanske går upp i
vikt!?! Give me a break!

Går jag upp 10, 15, 25 kg så gör jag de och de rör mig inte ryggen! Det oroar mig inte alls! Jag vet att jag äter bra (förutom nudlarna nu då), nästan inget godis och väldigt lite läsk. Det enda som oroar mig kan vara gravid diabetes eller svangerskapsförgiftning. Ingenting annat. Så när folk tjatar på mig om hur jag ska göra med min vikt och om min kropp så blir jag förnärmad och irriterad!
Tro mig jag vet nog hur jag ska göra med min kropp utan att folk lägger sig i hela tiden... Piss off och kom med uppmuntran istället!




Idag ska Tommy och Rexi ut på fjället och vandra med Sigge och en kompis till honom. Tommy och Rexi kommer hem imorn men dom andra ska vandra i 1 vecka till... Säkert mysigt att sova bland mygg, skita ute och gå i regn men jag fattar de inte haha!



Måste bara tillägga innan jag avrundar här att jag LOVE LOVE LOVE!!!! So you think you can dance! Bästa programmet ever!



Good day my friends!

1 kommentar:

  1. Ja, det är sådär. Jag blev jättearg på alla för alla sa jämt att jag var SÅÅÅÅ HIIIMLLAAAA STOOOORRR! Och ag gick upp 7 kg sammanlagt, så så jävla stor var jag ju inte.
    Bry dig inte om vad nån säger, inte ens mig med mina pikar :D

    SKöt om dig gumman! PUSS

    SvaraRadera