måndag 12 juli 2010

Sol ute, städar inne

Somnade på soffan hos syrran igår när jag var förbi och matade och gosade med hennes katter =) Haha jag skäms men somnade faktiskt runt 100 min i matchen igår mellan Holland och Spanien!!! Vaknade av ett jävla liv ute då Spanien gjorde mål. Då gick jag hem och somnade på soffan hemma istället hehe!
Har svårt att sova utan Tommy och nu när även Rex är borta så är de lättare att sova på soffan med tv:n på =)


Ser på Oprah om pedofiler och jag blir äcklad. Har så mycket kärlek till Grynet att jag inte vet vart jag ska göra av de och jag hoppas för allt i världen att ingen person kommer att göra illa mitt lilla hjärta, min kärlek... För då kommer mamma och pappa att laga slarvsylta av dom!!!



Köpt rengöringprodukter idag för några 100 lappar, som sagt Tommy är ju pedant och de är sjukt hur mycket spray för köket/badrummet, rengöring för golvet, diskmedel, fönsterputs som de går åt i detta huset! Men nu är de skinande rent när han kommer hem =D


Dags för lunch innan jobbet. Fått mer ansvar nu på jobbet då många går på semester, blir spännande! Trodde inte jag skulle få förlänga kontraktet då jag är gravid så det är som en sten som lättar från mina axlar! =D



Bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar