måndag 26 juli 2010

Trött ja...

Fick en chock igår då Natta plötsligt var i telefon när jag snacka med syrran! Hon skulle kommit tidigare men inte kunnat och så kunde hon ändå och överraskade mig här! Trevligt trevligt!

Idag skulle jag jobba tidigt men så ringde dom när jag satt på tåget in och sa att jag fick stänga istället för de var ingen annan uppsatt... Roligt. Så de var bara att vända och nu äter jag frukost hemma istället.


Tog min en tur till doktorn också (försökt o ringa hela morgonen men ej kommit fram) för att kolla upp om jag har urinvägsinfektion. Klart jag hade fel nr till dom men snälla som dom är fick jag lämna ett prov och klart jag har urinvägsinfektion! Så dags att gå på kur med 6 tabletter om dagen...


MEN nu har Tommy dragit ut alla papper från hallen innan han gick och då hittade jag min gamla Ipod som jag saknat!! =) Håller på att ladda den nu, massa bra musik igen!!!




v 16+5 idag ! Magen har blivit lite större igen så jag slappnar av lite igen hehe! Går lite upp och ned, ibland syns den knappt och ibland är den skit stor =)



Dags att fixa lite hemma!

2 kommentarer: