torsdag 1 juli 2010

Rexi till veterinären...



Yey! Jag i v 13! =D



Jag tog Rexi till veterinären igår ändå. Och dom trodde att han hade öroninflammation (tydligen vanligt i samband med våteksemet han fick ca 3v tidigare) och ev. spräckt trumhinna! Men dom såg inget för han hade så ont och var så svullen så jag lämnade han kl 10 idag och så drogade dom ner honom... Allt gick bra och han hade massa bakterier, väldigt svullen och röd och var! Dom tog bort en del men vi ska hålla på här hemma i ca 2 v igen... Typiskt!


När vi gick hem så gick han så sakta, hemma så stod han bara vid mig och ögonen bara föll ihop så jag fick lägga honom ned. Satt brevid han och gosade tills han somnade... Nu ligger han och flåsar, röret till ACn har lossnat från väggen och jag får inte fast den heller... Fortfarande lite drogad stackarn... Tycker inte om att han har de ont och varmt =(


Här är en bild på Rexi igår, hans höger öra som hänger lite är de inflammation i!

1 kommentar: