tisdag 13 juli 2010

Tisdagkväll med tryck.

Tryckande väder hela dagen och många har huvudvärk, likaså jag. Var ju riktigt oväder inatt! Det blixtra och åska som bara den men alla 3 somnade om ganska fort haha!

Inte kunnat äta något idag. Kämpade med en halv tacos i ca 40 min och den kom upp fortare... Usch så trött på dethär, kan inte veta vad som går och inte går förrän efteråt.


Saker Grynet inte velat ha:

*Hamburgare
*Pizza
*Kött
*Köttpålägg
*Choklad
* Och nu tacos (med kycklingfärs)



Saker som Grynet vill ha:
*Fisk
*Skaldjur
*Kyckling
*Frukt
*Grönsaker
*Gummigodis som tex Sura bilar
*Massvis av vatten




Fått tid för ultraljud i början av Augusti !!! =D Åh de ska bli så spännande! Inte för att se kön, för de vill vi inte (nyfikna ja) men jag är mer nyfiken på om de är 1 eller 2! Och så blir de mer verkligt. Jag håller på magen hela tiden och kan krama om den bara sådär och tänka att jag har ett liv som lever inom mig och känner min kärlek! Och förhoppningsvis också pappas pussar =D



Nej nu ska jag försöka att se om man kan äta lite, går de inte så lägger jag ned de för idag. Tommy kom på jobbet idag och berätta att an fått biljetter till Danmarksbåten som kommer tillbaka imorn kväll.
Han är så jävla spontan men jag har lärt mig de nu haha! Så de blir antingen soffan eller sängen med Rexi! Får se hur de blir =)




God kväll på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar