lördag 3 juli 2010

Redan nu?

Nu har jag slutat gråta hehe! Så jävla jobbigt att känna att världen går under för småsaker. Så eftersom Tommy inte kommer hem så har jag mys själv med Rexi! Har tänt ljus överallt (grått och regnigt ute), kall Coca Cola, guacamole, vitlöksdipp, morötter, blomkål och chips =) Kommer knappast att orka mycket men lite iaf! Måste jag säga att de osar vitlök (lägg till kycklingsallad med vitlök)i vårat kylskåp?!



Haft ont i magen och ryggen så de strålar ner i rumpan... Måste ta hand om syrrans katter då hon är i Sverige nu och de tar ca 30-40 min en väg och måste stanna minst 1-2 gånger och vila. Blir lite rädd när de redan nu gör ont och blir andfådd! Jag menar hallå har minst 26 veckor kvar!!! Säkert olika för alla men är de normalt i v 13?


Dags att göra rent Rexis öron och ge antibiokan. Och ta fram myset hehe =)

1 kommentar:

  1. Åh gumman dom där hormonerna kommer du få dras med läääänge! Ammningshormonerna är inte att leka med sen, nått att se fram emot ;) PUSS

    SvaraRadera