onsdag 30 juni 2010

Regniga Onsdag och 13 v!

Det gör mig ingenting egentligen, kan vara skönt att stanna inne och bara mysa i soffan med täcke och myskläder (jepp de är gjort)!




Idag är de 13 veckor för mig och Grynet! =D Jag räknar varje dag som går och försöker tänka positiva tankar! Tvingar Tommy (och ibland Rex) att pussa magen varje dag hahaha! Hade gjort de själv om jag kunde! Men nu väcker han mig på morgonen innan han går på jobb och pussar automatiskt =D Haha älskar min karl!
Fick en kamera av pappa när jag var hemma så jag kunde ta kort varje vecka och skicka till dom! Kommer an bli världens bästa morfar eller vad!?!? Älskar min mamma och pappa! Ska se om jag kan lägga upp bild här ikväll... Inte så teknisk och datan är full av virus men håll tummarna!




Stackars Rexi var dålig igår... Han sov mycket, var dålig i magen, höger örat hängde onormalt, han la huvudet åt höger hela tiden och han skakade mycket på huvudet. Vi rensade örat mycket men så trodde Tommy att de kanske var öroninflammation för de började att lukta och "klucka"... =( Han blir så himla kelig och lämnar oss inte för en sekund när han är sjuk.
Inatt sov han nästan hela natten vid mina fötter (han brukar alltid hoppa ned efter en stund och lägga sig på golvet vid sängen). Vi sköljde hans öra med ättika och vatten och han är piggare idag så jag avvaktar ifall de går över, vi kan ju ha fel också man vet aldrig. Men är de likadant imorn så går jag nog till veterinären (10 min bort) ändå! Han gillar inte att vara hos veterinären och vill inte droga han i onödan...



Uuuh måste rensa garderoben... Skulle gjort de i Måndags men har inte blivit av, hahaha semesterlat! Nej de får bli ikväll inga ursäkter nu.



Nej dags att kolla Facebook =D


Puss kram på er

1 kommentar:

  1. Ja ja ja! Bilder på magen! :D

    Låt din tekniska ådra jobba nu! PUSS

    SvaraRadera