tisdag 29 juni 2010

Jajemän

- fått tjockare hår

- hårdare och längre naglar

- kissar oftare

- äter oftare och mer än förut

- blir yr väldigt väldigt lätt (lågt blodtryck och socker)

- fått sämre hy i ansiktet

- gått upp 1 strl i kläder, snart 2 i bh

- humörsvägningar? gråter när jag ska städa, när Rex skäller på en annan hund, ser på tv m.m. ja ni fattar nog

- kan inte äta köttpålägg för då spyr jag som en gris

- jäkligt sugen på skaldjur och fisk (inte kött)

- dricker vatten i mängder (dricker jag inte minst var 15 min så blir jag snustorr)

- levde på kex och vatten från ca v 4-10 och gick ned 5 kg (gått upp 2 under midsommar hemma)



Ja som ni förstår så är jag gravid!!! =D Imorgon är de v 13 för Grynet i magen, ja jag kallar den för mitt lilla Kärleksgryn! Har velat säga tidigare, vetat om sen dag 10. Men eftersom jag inte kunnat komma hem tidigare och säga face to face till dom jag velat så har jag väntat eftersom jag inte har någon aning om hur många eller vilka som läser min blogg!

Jag bryr mig egentligen inte om 3 månaders regeln då dom flesta menar att det ska vara ok. Man kan förlora sitt barn i v 18, 25 eller 36! Jag har de i bakhuvudet men ju längre tiden går ju mindre blir även risken =) Vi har en väldigt bra känsla och de kommer gå vägen!!



Både Tommy och jag är så himla lyckliga och glada att vi ska bli en familj på 4 i Januari!! =D =D =D =D =D


Ååååh jag ska bli mamma!!!

5 kommentarer:

  1. SÅ HIMLA ROLIGT GUMMAN! :D Du kommer bli en toppenmorsa! PUSS

    SvaraRadera
  2. Åå Grattis gumman!!! Va härligt! :D

    SvaraRadera
  3. Äh, det var väl inget :D

    Haha, nej verkligen inte min typ av film!

    PUSS

    SvaraRadera
  4. Men gud, grattis gumman!! Shit va kul! =D

    SvaraRadera