onsdag 9 juni 2010

Nejmen de var inte igår!

=)..... Ja de var en stund sen!


Men jag har faktiskt inte mått så himla bra och varit sjukt trött. Kommit in i en sovperiod igen och då prioriterar jag att sova istället för att blogga!


Ska åka hem till Sverige en stund snart, ska bli så himla skönt! Inte varit hemma sen jul... Jag skäms! Jag vill hem och hälsa på men när jag jobbar 6 dagar i veckan så är de lite svårt att ta ledigt när vi är för få folk på jobbet hela tiden. Suger totalt!


Men att fira Midsommar med min och Tommys familj, äta sill och potatis, grillad lax och ha Rexi och Sture vid mina fötter ååååååh som jag längtar!!! Ska hem lite tidigare med Rexi utan Tommy (han jobbar) så de ska bli roligt de med =D Först en tur till Morbror och Moster och sen bil hem med pappa =D !!!

Ja de är några dagar kvar så får väl hålla mig lite...



Nu är de dags för frukost innan jag dör av hunger!

Ha en fin dag!

3 kommentarer:

  1. Oh såå härligt det ska bli. <3 love love love.

    SvaraRadera
  2. Härligt att du får sova! Jag skulle också vilja göra det hela tiden :D

    Haha, ja feber stoppar inte Elliot från att dansa liksom ;)

    Puss!

    SvaraRadera
  3. Haha, förlåt då ;) Men idag ska jag ta det lugnt med uppdateringen så du hinner läsa! :D

    Hoppas du mår bra gumman! Puss å kram

    SvaraRadera