söndag 20 juni 2010

Hemma i Sverige!

Ja nu äntligen! Tog tåget från Oslo i Fredags och blev hämtad av Morbror och Moster, sov där till Lördag och så hämtade pappa mig så vi var hemma på Lördag eftermiddag =)
Gått fint med Rexi och Sture (vår 11 år gamla hanilsknahund haha)! Rexi blir liiiite för intensiv när han vill leka med tänder och tassarna(typiskt för schäfer) och Sture är för trött och säger ifrån (när hans ras leker så springer dom bara). Men de är bara bra för då kanske min skithund lär sig lite vett hahahahhaa!

Nej då det går fint! Det enda som inte går är att dom äter ur samma skål men de är fixat =)


Åh jag är så nöjd med att vara hemma igen, så himla skönt. Kopplar verkligen av! Saknar bara min underbara man... Nathalie var här igår och de var verkligen mysigt! Old times =D


Nej dags att bada lite innan de är dags att handla! OBS!!! Vilken lyx att handla på Söndgar! I Norge är allt allt allt stängt på Söndagar så jag går som på moln hahaha!


Puss kram!!!!

1 kommentar:

  1. Ja eller hur! Han är ju helt efterbliven, usch!

    Vad härligt att du är i Sverige! Vart exakt är du då och hur länge ska du stanna?

    Puss å kram!

    SvaraRadera