tisdag 1 juni 2010

1 juni med sol och värme!

Åh så varmt och gött de har varit dom sista dagarna! Jag vill vara ledig när de är så fint väder =D Men har semester om 2 veckor så får hålla ut!

Var ute med båten igår och de var verkligen trevligt! Tyvärr mådde jag inte så bra och somnade i båten flera gånger hehe! Var hemma 00 och åkte ut med båten kl 16 då jag slutade! Lååång dag! Men är bättre idag och de är skönt!



Har som sagt slutat med schampoo nu för er som inte vet de! Använder mig av Libero Baby Wash för att vänja av håret och sen ska jag använda bikarbonat och äppelcidervinäger! =) Ska bli spännande! Älskar allt som är så naturligt som möjligt. Har även köpt kokosnötolja som jag smörjer in mig med! Sjuuuukt bra! Kan även steka och ha den i bakverk =)


Dags att äta klart frukosten och sen dammsuga innan jobbet snart!


Ha en fin sommardag!

3 kommentarer:

  1. Ingen deo och inget schampoo? Fan vad modigt :D

    SvaraRadera
  2. Haha du kan ju fråga, den lär ju bli skönt mosig och kladdig på vägen dock ;)

    Ja dom gör nog det, aldrig mer en sån klänning, det var fan svårt att hålla reda på dom små rackarna ;)
    Tack gumman!

    Sköt om dig! Puss å kram!

    SvaraRadera
  3. Jag är sjukt stolt över att jag klarade det iaf! För det var en hel del männsikor som inte trodde på det tyvärr!

    Hoppas du mår bra! Puss å kram

    SvaraRadera