torsdag 17 juni 2010

Mysdag!

Idag firar jag och min älskade 2 år tillsammans! Vi har varit igenom en hel del och vi har tagit oss ändå hit! Vi har lägenhet i centrala Oslo, bil, båt, motorcykel och världens finaste schäfer! Jag är så stolt över de vi har och att allt är på riktigt vis så att säga =)
Och mera kommer =D !!!!!





Vi har varit ute med båten idag med Tobias och Martin och åkte till Gansvika och åt god mat =) Ville ha skaldjursbuffén men de fick vi inte =( Så det blev lax! Inte kattpiss de heller ska jag lova!




Nu börjar jag bli lite hungrig hehe! Ska bli en ostsmörgås med ingefärsthe! Åååh imorn åker jag till Sverige! Hämtat biljetten nu så börjar bli lite nervös =) Ska bli så himla roligt! Wihooooo!


Nu ska jag fixa lite och tänka på vad jag vill ha med mig, ska handla lite hemma också då jag fått lön, semesterpengar och snart skattepengar! Hihihihihi!!! =D


God natt!!!

1 kommentar:

  1. GRATTIS!!

    Folk säger att han ser stor ut men han r rätt liten IRL och då blir folk förvånade över att han är mindre än på bild och film :D

    Men han är en riktig goding min kille!

    PUSS

    SvaraRadera