måndag 14 juni 2010

Min lila fina gris!!!

Måste bara tillägga att eksemet på Rexis hals kom väldigt fort. Vi har en liten rutin på kvällarna innan vi somnar och då tar vi upp Rex i sängen mellan oss och gosar =) Vi kliar han på nosen, halsen och överallt! Men i Torsdags så gjorde vi inte de av någon anledning och på Fredag morgon såg jag eksemet. Haha kände mig tvungen att förklara så folk inte tror att vi låtit han gå länge utan att vi sett de! Jag är en bra mamma åt Rexi =) Faktiskt!




Men nu har kliat sönder halsen stackarn så vi köpte ett lila bandage som klibbar ihop (skit bra) och Rex är inte så glad på mig just nu haha! Oj han tittar inte ens på mig! Försökte att lätta upp honom med grisöra men de hjälpte ingenting =) Så han får vara lite sur på mig idag bara halsen läker... Usch de ser så äckligt ut och såklart ska han komma med halsen på mig hela tiden då! Uuuh!
Haha Natta jag ska ta kort på rexi så får du se =)




Dags att göra hemmet beboeligt igen =) Aaah första dagen på semestern! Japp jag tjatar men de är så himla skönt faktiskt! Och Tommy ska ut ikväll och se en VM match! Vi har inte sett en enda match faktiskt,är inte så jätte intresserad av de längre och inte Tommy heller (tack och lov haha)!



Ha en fin eftermiddag!

1 kommentar:

  1. Ja skicka bild :D skönt med semester, det är du värd min vän.

    SvaraRadera