söndag 30 september 2012

Søndagkvæll

Fick i mig en dålig kebab i Fredagskvæll och låg helt till idag... Helt jævligt! Tack och lov ær jag bættre idag, lite nervøs før vad dom ska sæga på jobbet... Jag har varit lite sjuk denna månaden och de uppskattas verkligen inte. Jobbat fast jag varit dålig och till slut sæger min kropp ifrån ordentligt. Men men. Jag gør mitt bæsta och jobbar fast några andra tycker jag borde varit hemma!


Lillan kom hem idag och jag tycker hon blivit så stor varje gång hon ær borta från mig! Tommy åkte till hyttan idag och kommer hem imorn så inatt sover hon med mig =) Hon sover ju i sitt eget rum och sin egen sæng varje natt før annars vaknar hon så tidigt och vill upp så fort hon ser oss. Men ligger hon i sitt rum så sover hon till ca 8-9 varje morgon! Och de ær såååå skønt hahaha!
Får se hur tidigt hon vaknar imorn, blir de mellan 5-7 så brukar jag lægga henne i sin egen sæng =)



Dags att vika lite tvætt med mina nymålade naglar i silver !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar