lördag 8 september 2012

Lite hus tænkande

Jag ælskar ett the som min Olive lærde mig =) En nypa svart the, en bit ingefæra som rives ned, lite mjølk och lite socker! Jag ær beroende just nu!



Læser runt på olika bloggar och fastnat før Apans ! Helt fantastisk blogg (likaså Ladydahmer) =) Ælskar hennes færger på tapeter, småplotter øverallt och ja.. Sånt som jag skulle ønska jag hade! Jag ælskar færger och vill ha massa sånt hemma men dær ær jag och Tommy så fruktansvært olika! Han vill ha svart, vitt och vældigt lite saker mens jag ær precis tværtom! Okej han har faktiskt gett med sig lite grann men de ær så mycket mer jag skulle vilja ha. Av allt egentligen !

Ett større hus med ett rum som ær mitt, som jag kan ha en hobby i tex. Jag vill læra mig att sy =) Sy klæder, gardiner, kuddar, øverkast i massa færger =D T'ænk vilka fantastiska byxor och bodys som Lillan kunde få och næsta såklart nær de ær dags !

Jag vill ha mera pengar før att kunna vara mer hemma... Ælskar att vara hemma men de kænns som att vi inte blir helt færdiga med rummen, før vi jobbar så mycket hela tiden! Vissa tycker att de bara ær att stanna hemma mer, pengar ordnar sig. Men vi bor i Norge och de ær inte bara att "dra in på något"! Jaja. Pengar løser inte allt men de hjælper mycket =)

Jag vill veta vad min stil ær och vad vi ska ha før tema hær hemma! Vi har inget tema just nu, lite før tomt før mig som sagt.. Jag har inte romantisk stil, inte minimalistisk. inte  bara svart/vitt, inte heller massa færg huller om buller, inte helt hippie. Ja de ær lite haha frustrerande att inte veta vad man gillar fullstændigt før jag gillar lite av allt! Och Tommy gillar.... inget høll jag på att skriva haha! Allt ska vara genomtænkt med honom och de ær både på gott och ont =)


Brrrrr nu ær de skit kallt hær så nu ska de bli mer the och ett tæcke i soffan! Mys med sjælv då mannen jobbar!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar