söndag 23 september 2012

Pæppelpaj!

Fått en hostmedicin med morfin i så jag bættre med hostan iaf! =D Tycker de ær skit æckligt att vakna helt groggy och borta på morgonen bara... Sov helt till 10:30 imorse och då fick dom væcka mig! Tog væl 15 min innan jag kunde gå upp utan att øgonen gick i kors! 


Vi har gjort æppelpaj och Lillan har lært sig att sæga æppelpaj =D Varit ute och handlat lite såklart, som man alltid gør med mamma! Køpte en klænning i Small?! Måste vara en stor Small som min kæra mor sa hahaha! Ætit, ætit och ætit.. Man gør ingenting annat æn æter med min familj =D Men de ær bara mysigt! 


Fått supertorra læppar (positiva ær væl att dom blir snyggt røda) så nu smetar jag på med massa olivolja så de førsvinner! Funkar kanonbra + dricka massor av vatten.


God natt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar