tisdag 25 september 2012

Vuxen tænk?

Tænker... Tænker och tænker. Hatar att tænka på vuxna saker. Tommy tror jag aldrig kommer bli vuxen men de vill jag inte heller egentligen.
Vill inte tænka på pengar længre! Orkar inte de! Hur fan orkar man varenda jævla månad? Så fort pengarna kommer så førsvinner dom fortare æn kvickt och så børjar man rækna ned till næsta løn. Trøtt på skiten. Semestern førstørde allt.

Vill mer æn gærna ha en unge till, vill utbilda mig, få nytt och større hus men hur ska de gå till med skitlønen!?

Få høgre løn såklart! Men hallå att jag inte tænkt på de tidigare!Tjohoo alla problem løsta!

1 kommentar:

  1. Det är inte inkomsterna som gör det, det är utgifterna :-)
    Tips för semesterkassan: Vi lägger alla mynt i en burk, sen växlar vi in och sätter in dom på ett semesterkonto. Jag säljer lite smågrejer på tradera, typ barnkläder och dom pengarna sätts in på semesterkontot. Jag lovar, på ett år blir det ganska mycket!
    Sen ska du inte fokusera på att du inte har pengar, för ju mer du tänker så, ju mer blir det så. Tänk tvärt om :-) (loa)
    Puss

    SvaraRadera