torsdag 27 september 2012

Hmm...

Nej nu ær jag trøtt på dethær med att vara førkyld... Trøtt ær man också.

Ær inte helt i form fysiskt eller psykiskt, och det irriterar mig att jag inte kan få något gjort med de. Små stressad øver allt med ekonomi, jobb, studier, familj (en till? mer tid till Lillan, mer tid med Rexi och Tommy) m.m.! Puh inte lætt att vara vuxen!


EN annan sak som inte alls har med detta att gøra. Jag tycker jag har svårt att hitta klæder till Lillan! Antingen ær de pojkklæder eller flicklæder, men nær hon hade mindre i storlek (50-62) så fanns de hur mycket som helst unisex klæder!!! Men nu ær rosa eller blått... Fått tag i lite gult, grønt och røtt =D

Och en kanon fin vinterdress haha!

1 kommentar:

  1. Jag förstår precis vad du menar... Jag kan känna stress över allt oxå. Ok, nu ska vi ha ett barn till, så jobbstressen kan jag ju skjuta på ett år. Men allt annat, hur ska man hinna med 2 barn, vart ska man flytta, hur ska man få ihop det ekonomiskt, hur ska man få ihop tid för familjen. Det är inte lätt banne mig...
    Man får försöka lägga fokus på det positiva och se till att måan mår bra, så får saker lösa sig helt enkelt :-)

    SvaraRadera