tisdag 2 oktober 2012

Blæ

Jag har såååå tråkigt!!!!!!!! Tommy har slarvat bort Rexis koppel, måste stæda och vika tvætt men jag vill inte och orkar inte.

Kommit in i en sorts bubbla då jag bara vill gråta och lægga min under tæcket tills jag får lusten tillbaka. Fan kommer inte ur denhær svackan! Kanske dags før lite D -vitamin?


Ska hem en tur till helgen hoppas jag! Hem till mamma och pappa =) Lillan och jag skypar med dom ganska ofta och nær dom inte ær online så tar Lillan min hand till datan och sæger Majmaj = mormor ! Tussebajsen alltså ! Hon ælskar att prata med mamma och pappa =D Fantastisk uppfinning dedær.




Næ ska man gøra lite armhævningar och situps kanske så man får lite mer energi?!

1 kommentar:

  1. Du kommer nog att få massa energi hemma hos mamma och pappa. Alltid skönt att komma hemifrån och få lite ny inspiration!
    Puss

    SvaraRadera