måndag 3 september 2012

Dagbok.

Ja det var ju inte igår som man skrev precis. Vet inte riktigt vad som hænde. Mådde inte riktigt bra och man kan inte skriva allt man ønskar så då jag skrev/skriver jag sjælv i ett tankeblad =) Helt fantastisk vilken syn man får på "problem" och vilka løsningar som finns bara man får læsa de på papper. Enkelt och lite løjligt att man inte fortsatt sen tonåren, som att man inte behøver dagbok længre! Tænk vilka minnen som finns nedskrivna! Hm... Undrar vart mina dagbøcker tagit vægen?!



Jag mår bra, nu i alla fall =) Mådde inte så bra tidigare men alla par har sina svackor. Jag tror bara man måste førsøka ge varandra tid och ha tålamod. Det ær många som gør slut direkt efter att dom fått barn och jag sæger inte att de ær fel, det kanske ær helt rætt før just de paret. Men om vi hade haft lite mera tålamod, mer vilja och en ønskan om att vara tillsammans så tror jag att man klarar av vældigt mycket! Tror inte de ær helt rætt tid med ett nytt litet liv som man ska læra kænna att slita upp allt, flytta, styra med vårdnadstvist, vara ensam och ta hand om ett barn. Jag vet inte, jag vill inte hamna dær...Jag bor såklart hellre ensam æn att vara i ett dåligt førhållande, missførstå mig inte men mænniskan ær en lat ras som ser efter den lætta løsningen. Att kæmpa och førsøka i flera månader, kanske år, ær inte lætt. Men kanske vært de!


Sitter ensam uppe och dricker the och svarta oliver. Ælskar den hær tiden då jag ær ensam och myser med mig sjælv =) Jag behøver de! Måla lite naglar, se på tv, snoka runt på internet och læser. Jag ær ganska nøjd med livet, men de ær något som fattas. Ett mål som behøver att kæmpas emot och nås. Kanske ær jag på rætt væg nu, vi får se =) Och ni får høra mer om de sen!



Dags att vaxa sig lite under armarna och dricka mitt the som blivit kallt !
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar