lördag 3 september 2011

Skitunge!

Åh fyfan vad trøtt jag ær! Lillan har børjat vakna runt 5-6 på morgonen dom sista dagarna... Och de gør mig skitsur før de ær føøøør tidigt! Jag fattar inte varfør, varfør?! Hon somnar mellan 20 och 21 nu, jag vægrar lægga henne tidigare før då vaknar hon sækert 5 och ær skit pigg, førstår inte vad som ær meningen med de? Vet att många mammor och en del från min mammagrupp lægger sina barn från 18 och senast 19 men de skiter jag i. Jag går inte upp 6 på morgonen, 7.30-8.30 ær helt ok, men fan inte tidigare!


Wallmans var helt ok i Torsdags =) Tog en liten Grasshopper (smak av choklad, mint och grædde) NAMNAM! Blev lite påverkad av den (køptes ca 19.30) och vågade inte køpa en till haha! Tænkte ifall jag behøvde amma nær jag kom hem oc h de hade jag rætt i =) Gick bra med Lillan, hon somnade kl 20 och vi var hemma 23.15!


Ser ut som ett slagfælt hemma... Fyyyfan! Dagen børjade med att Lillan vaknade pisstidigt som sagt, førsøkte amma henne och søva och lyckades ca 7.15-8-15, matade henne med grøt, Tommy åkte till jobbet, Rexi tog mina baconskivor från bænken och nær jag skællde på honom så bestæmde sig Lillan att leka i, hon satt alltså I Rexis matskål MED MATEN och sin nya tandborste... Nu sover både hon och Rexi och jag har masagekudden før børjar få huvudværk...

Blir en bra dag detta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar