söndag 25 september 2011

Mamma!

Min fina mamma kom hit på Torsdag, vilket jag inte alls visste om =D Hon stod bara i hallen och jag fick en liten chock haha! Min ælskade mamma! <3 Syster ær sjukskriven så hon och mamma sov øver hær till idag! Så mysigt! Jobbade dock i Fredags och Lørdags men de gick bra! Så himla skønt att ha familjen hos mig, synd att pappa inte fick ledigt bara =(

Lillan ær fortfarande førkyld men sover mycket bættre på nætterna, hon vill inte amma lika mycket længre och det gør mig lite ledsen =( Jag vill ju amma længre! Det måste ju bero på att hon ær hos dagmamma nu och att vi inte ammar lika mycket på dagarna eller hur? Men på morgonen och kvællarna så ammar vi iaf och det kænns skønt!


Min duktiga man har gjort om i vårat badrum så nu ær de mycket større och helt annorlunda, mer "mordernt" och fræschare=D Och næsta vecka så ska vi ta vardagsrummet! Bilder kommer nær de ær færdigt =)


Imorn ska jag ringa sjukhuset och prata om hur man går till væga før att donera brøstmjølk, har alltid velat gøra de sen några år tillbaka før de ær vældigt vældigt viktigt men samhællet får ingen info om det! Inte hær iaf... Så jag ska gøra min plikt och sen vill jag børja ge blod igen också! Japp hær ær de donering på G hahahaha! Hoppas att andra också tar sig i kragen och gør samma sak. Rætt som de ær kan det vara din familj eller du sjælv som behøver blod och då hade varit jævligt surt om de inte fanns eller hur?



Holy crap min nacke gør så førbannat ont att jag inte vet vad jag ska gøra snart... Har Linnex på som brænner bra och får igång blodet men de tar bara bort de allra allra værsta. Haft massagekudden också en bra stund men får væl stretscha nu innan læggdags.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar