söndag 18 september 2011

Bilder och førkylning

Inatt var de en jævla natt... Lillan kan inte andas med næsan och hostade hela natten. Att amma och inte kunna andas ær inte så lætt och då blir man sur och gråter. Usch helt død! Hoppas hoppas hoppas på en bættre natt idag!

Var på 12 årskalas idag! Var trevligt =) Som alltid! Fick bilderna från Sanna-Kristinas dop... Åh herregud mitt hjærta vad jag græt haha! Jag ær så stolt och så glad att denna ungen ær min alltså! Ælskade ælskade ælskade unge!


Hoppas hon mår bættre imorn, ær hon inte det så stannar vi hemma från dagmamma (onødigt att smitta dom andra) och så blir de en tur till butiken før att køpa næsspray till Lillan!


Mørker, ljus, førkylning, raggsockor och tjocktrøja = høst ! Love love love

2 kommentarer:

  1. Haha, Chris älskar också krigsfilmer, ju fler som dör riktigt brutala dödar desto bättre typ ;)

    Min lille är också sjukt och snoret har liksom satt sig i halsen så han rosslar och har massa slem, usch vad det är jobbigt att se dom små sjuka. Jag menar, vi kan ju liksom snyta oss så vi slipper det värsta men dom kan ju inte det... Det gör ont i själen...

    Hoppas hon kryar på sig! Puss å kram

    SvaraRadera
  2. HAHAHA! Ja, den låten är ju sjuuukt peppande ;) Eller låten; När OPSPA (när opspa) marscherar in (marscherar in), när opspa marscherar in, då ska vi supa som satan, när opspa marscherar in!

    SvaraRadera