lördag 17 september 2011

Dagmamma och lek

Gick till dagmamman i Torsdags och var dær i 3 timmar med Lillan. Och på kvællen børjade hon vara gnællig och grinig. I Fredags så var vi hos en annan dagmamma (Berit) som arbetar tillsammans med min (Mahnas) dvs dom håller kontakt ganska tætt och varje Fredag ær Mahnas hos Berit och på Måndagar tværtom! Vi var dær iaf 2 timmar och Lillan ær nu døførkyld... Hostar och snorar, grinig och gnæller. Mammamammamammamma heeeeela jævla tiden, jag lovar det ær faktiskt inte så himla roligt som de låter...

Det har gått jætte fint och på Måndag ska vi vara dær længre, ska se om jag kan gå bort 15 min eller något før att se om hon ær klar att vara utan mig dær i några timmar senare i veckan!

Hon vill nu stå sjælv min lilla skitunge! Ibland står hon 2 sekunder, en annan gång 10 sek. Jag vill inte gå-træna henne heller fast hon går mellan bordet och soffan hela tiden. Hellre att hon kan stå sjælv och ær stadig och stapplar sjælv først, vill inte puscha på henne! Eller hahaha jag gør faktiskt ingenting med henne førutom att sjunga, dansa osv! =) Hon får gøra allt sjælv i sitt eget tempo, mitt lilla hjærta!


Idag hade vi familjedag =) Var ute hela familjen då Tommy var ledig och træffade hans førældrar och åt gott! Min diet på LCHF ær totalt kørd efter Turkiet men nu ær det nya tag =)


Tommy och jag turades om att ha Lillan på axlarna påvægen hem och vi jagade och sprang efter varandra før Lillan tokskrattade då =D Kændes så himla bra i hjærtat nær vi leker och mår bra allihopa <3 Synd att Tommy också børjar bli sjuk nu och la sig 20:30 haha!


Dags att ta Grisen sista rundan innan de ær dags før sængen! Tjollahopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar