onsdag 14 september 2011

Borta bra men...

Nu har vi kommit hem igen =) Kom hem igår kvæll! Underbart att vara borta i 30-35 graders værme och ha all mat framfør sig! Bara hoppade ned i poolen då det blev lite før varmt. Ååh kommer sakna de! Men eftersom de mesta var turkisk mat (som jag inte gillade så jætte mycket) så blev de en del brød, pannkakor, pasta m.m. och jææææklar vad svullen i magen jag blev! Holy crap! Såg ut att vara i 6 månaden, fick en chock alltså! Kunde gasa ut hela hotellet också om jag ville hahaha! Så fort jag får i mig något som inte ær LCHF så får jag verkligen ont i magen. Så det ær de slut på nu før vill inte gå omkring så heller!

Men de var skønt att komma hem igen till egen sæng och Grisen såklart!!! Han var så glad att se oss =) Idag på morgonpromenaden så hoppade och skuttade han som bara den haha!

Dags att ordna lite hemma och imorn så ær det dags før førsta dagen hos dagmamman... =( Min lilla fjært blir så stor! 8 månader och 2 dagar... Hon har børjat att stå sjælv utan stød, max 10 sek! =D Det går sjukt fort nu!

Bilder kommer snart från semestern!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar