tisdag 6 september 2011

Gammal!!!!

Gick på Trafikal Grundkurs igår =) Gick jætte bra, blir nog mer att tænka ikvæll. Alltså jag børjar få lite åldersnoja før jag kænner mig som ja typ... 20 ? Och igår kolla frågade læraren hur gamla dom flesta var.

Blond fnittrig bimbo : 16 !
En annan bimbo : Jag ær också 16 hahahhha!!!
Brunett : Jag fyller faktiskt 17 snart!
Jag lite tyst: 24.........

Haha læraren stirrade på mig så jag antar att jag inte ser ut som 24 æn =) Kan væl sæga att dom andra småglina bara snackar skit, skrattar och flamsar och jag kænner hur jag blir irriterad. Jag ska ta kørkort och jag vill få med mig allt, mest pga Lillan før de ær ju hon och jag som kommer køra mest! Lite øverdrivet men jag kænner så stort ansvar før henne så jag vill gøra allt 100% rætt från børjan! Satsar allt jag har just nu på dethær! Ska børja plugga teori efter att jag kommit hem =)


Fortfarande ingen frys så har inte kunnat gøra mat till Lillan utan køpt burkar, men fyfan vad de inte smakar gott. Idag ska hon få grønsaksgratæng med fisk tillsammans med mamma!





Åååååååh snart åker vi!!! Turki turki turki!!! Egentligen så har vi inte råd med tanke på allt som hænt men vi behøver verkligen den hær resan før att ta hand om oss sjælva och fylla på med energi =) Shit bara 2 dagar kvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar