torsdag 1 september 2011

Min stora fjært!

Lillan blir 8 månader idag! Tjohoo grattis min skatt!

Bråkebøttan vaknade 3 inatt och var vaken till 4. Lætt att somna då lixom. Och sen ville hon upp 6, førsøkte amma henne till 6.30 sen gav jag upp, tog tæcke och kudden till soffan och så fick hon busa på golvet hehe! Hon ramla ett antall gånger och væckte sækert grannen under med sina skrik men vafan de skiter jag i! Usch kommer bli en lååång dag och hektisk dag!

Først gå ut med Grisen, æta frukost sjælv, dammsuga, gøra ordning hemma.


Kl 11 ær de mammatræff, men først lite att handla!

Kl 13.30 ær de kontroll på Lillan + lækarbesøk (6 månaderskontroll egentligen men ja ni vet ju hur de ær, eller hur DOM ær...)

Gå ut med Grisen, ge Lillan och mig mat.

Kl 16 kommer barnvakt Tante Uggle + kusin till Lillan =)

kl 18 - 23 ær de Wallmans premiær!!! Tror de blir 3 eller 4 år på rad nu som jag går på de så det blir roligt! Ska tydligen bli ett bra år så det blir spænnande =)

Nej de ær dags att amma Lillan så man får något gjort. Hon hjælper så att sæga inte direkt till med att sprida sina bløjor, servetter, leka med toalettborsten och plaska i vattnet blææ,och dra ut Rexis matskål i hela lægenheten!


Jalla hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar