söndag 13 mars 2011

Upp till bevis...

Avtrycket i lera 01.03.11



Ja mammas lilla ælskling!



Lite ljusa fina færger så man blir glad!



Jag ær stolt øver min mage och jag vet att de bara ær 10 veckor sen jag fødde. MEN jag gick ju upp från 63-83 (20 kg før er som inte orkar rækna hehe) och jag fick vældigt mycket bristingar och jag vet inte hur jag ska våga gå på stranden i sommar eller ens kunna sola på hyttan med någon annan førutom Tommy?! Jag får panik av bara tanken... Alltså jag vet att folk sæger hela tiden "åååh jag har så mycket bristingar" och dærfør ska jag visa er min mage så ni kan sæga "vilken TUR att jag inte ser ut sådær"!

Som sagt... Blå/lila/røda bristningar øver hela magen. Mindre snyggt.



Ska till en mammagrupp imorn och se vad de ær før något. Tommy sa att man kanske kan få en remiss från sin lækare och få bort bristningarna med laser, jag får de sækert i och med att de ær så mycket av dom men ska fråga imorn om de stæmmer. Hoppas hoppas hoppas! Då gør jag de på en gång!


Nej mina vænner, nu ær de dags før en tur ut med Grisen, har børjat gå med honom och vagnen ute nu och de går bra =) Hærligt sen nær våren kommer åååh som jag længtar!

God natt på er!

5 kommentarer:

  1. Jag fick oxå massor..! Inte lika mycket just där på magen som du visar utan lite där o längst "love hands" fettet och sen vandrade de ner i stjärtskåran,haha:P Fick även typ överallt,låren (insida och utsida),knäväcken(?!).
    MEN,mina har faktiskt börjat gå bort,eller inte gå bort men blivit ljusare...! Trodde de va en never ending story,men nu börjar jag se ett litet litet ljus i tunneln:P

    SvaraRadera
  2. Jag tycker du är vacker precis som du är! Men som sagt, bristningar bleks med tiden men om du får hjälp med dom så är det ju skitbra och jag är väldigt sois då :D Mina bristningar sitter mest på sidorna och insida och utsidan på låren, mycket stiligt ;)

    Puss!

    SvaraRadera
  3. Tack gumman!

    Din tös är ju en liten kopia av dig! :D Sjukt söt!

    Ja du...bristningar... Man har tur om man slipper undan helt. Första graviditeten gjorde jag det men inte andra! Jag har några på magen och sen fick jag på insida lår och på rumpan! Men dom är jätte bleka nu. Vilket jag tror kommer hända med dina bristningar också. :) Men lyckos dig om du får hjälp med att få bort dom! :D

    Kram

    SvaraRadera
  4. Haha, min kille är världens bästa kille indeed! :D

    Puss

    SvaraRadera