måndag 28 mars 2011

Någon som vill hjælpa en icke-teknisk-idiot?

Jag står helt fast, får inte in bilder i ramarna! Vill någon vænlig sjæl hjælpa mig *blinkar lite fint med a la fjortis fransar* haha!?


Blev en liten tur till stan med syster idag, fick læmna tillbaka lite klæder... Benen och rumpan går helt fint men magen ær hængig och fet så det få bli tights och cardigans en stund till... Så jækla tråkigt att shoppa nu, måste ju kunna amma i linnena/trøjorna.


Snøn ær snart borta och Rexi har fått borstat bort vinterpælsen idag =) Såg ut som jag slaktat ett får nær jag var klar hahaha! Borsten vi har ær sjuuukt bra, tar æven underhåren så man slipper att dom lossar hår i några veckor!


Ska førsøka lægga Lillan (hon vaknar væl på en gång som vanligt haha) och værma kroppen med en kopp the! Tommy ær ute och spelar biljard med Sigge bus och jag ær lite avundsjuk før jag vill också spelaaaa! Saknar att kunna gøra vad man vill, nær man vill ibland.
Aldrig førstått heller nær folk sagt -Åh vad skønt att vara ifrån barnen!

Jag længtar/vill ALDRIG ifrån min lilla MEN jag ger så mycket energi från mig sjælv till henne att jag behøver ladda. Det kan vara en lite længre dusch med scrubb, hårinpackning eller ansiktsmask eller det bæsta som ær en långpromenad med Rexibajs =) Ååååh det ær så hærligt att ha honom løs på kvællen och busa med honom ute som vi gjorde innan jag fick Lillan och bara andas <3 ! Men efter en stund saknar jag henne så mycket att jag måste hem haha!

1 kommentar:

  1. Man måste få ladda batterierna ibland. Även om man älskar att vara med sitt barn och gosa! Jag tycker det är skönt att jag inte ammar nu, för då kan man gå hemifrån en sväng och inte va stressad över att hon kanske vill ha mat medans man är borta. Ta ett långt varmt bad är verkligen härligt. Nu är det ju tom att man tycker att det är skönt att gå ner till tvättstugan och tvätta haha.

    SvaraRadera