måndag 21 mars 2011

Helgen + annat

Hela helgen har varit fullspeckad!

Først blåmusselsoppa hos sværisarna + morfar =) Rexi var också med såklart. Jætte trevligt och super super gott! Jag måste sett ut som ett svullo som slafsa i mig 3 !!! stora portioner + chokladmousse dessert. Blev en del vin på gænget och så føljde vi morfar hem runt midnatt =)
Vi sov øver och så var det super fint væder på Lørdagen, var ute och satt på ett cafe ute i solen en bra stund (give me summer now!), blev rækor med brød och majonæs till middag och så var de H&M reunion før mig och Lillan på kvællen! Åh så hærligt och roligt att træffa alla igen! Kom hem 23:30 haha och var egentligen helt slut men så blev de vin och massa prat några timmar med sværmor och Tommy =)
Idag var de kalas før Tommys kusin som blev 16 HURRA! God mat och trevligt sællskap, kan de bli bættre?

Perfekt helg!



Ja jag mærkte på kroppen att de inte ær læge att sluta med socker eller kolhydrater æn. Blev illamående, yr (svimmade næstan flera gånger), så ska ut och røra mer på mig och førsøka mig på vardagstræning hemma! En ordentlig hæstspark i arslet ær vad jag behøver! Har en riktig kula på magen, de ær illa om man ser likadan ut som i 5 månaden førfan och den vill jag inte ha i sommar! Ær ju både konformation som ær vældigt stort i Norge + vårat dop på lilla Sanna-Krstina (bestælla tid var de ja... post-it lap i pannan på mig!) och då måste man ha fin klænning på sig ju!
Peppa mig kæra vænner i tid och otid før jag ær riktigt lat om dagarna nu...


Rensat lite klæder så nu går både mina mammaklæder och Lillans før små 50 klæder (anvænder 56 fortfarande) ned i kællaren! Uh hujedamej va klæder man har som inte anvænds! Dom som man inte anvænt på 6 månader ska man ge bort så de gør jag. Ska ge bort vinterjackor + klæderna till Fattighuset, om jag bara hittar stællet =) Tar nog några dagar och gå igenom allt.


Tommy jobbar till imorm natt, Rexi har lagt sig i sængen och Lillan har somnat med tutten i munnen så det ær nog dax att lægga sig också =)


God natt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar